A bellezza di a corda torciata in PE cù diversi culori

Avete bisognu di corde di qualità per u vostru prossimu prughjettu?Fighjate micca più di Yantai Dongyuan Plastic Products Co., Ltd. Avemu spicializata in a pruduzzione di corde d'alta qualità, cumpresa a corda torciata PE cù culori diffirenti.

I nostri cordi in polipropilene sò dispunibuli in una gamma di dimensioni, da 3 mm à 22 mm di diametru, è sò generalmente fatti cù una custruzzione di 3 o 4 fili torciati.Avemu aduprà 100% novu materiale granules, è pruducia quattru tippi di corda PP: corda monofilament PP, corda multifilament PP, corda danline PP è corda film split PP.

Ùn sò solu i nostri cordi forti è durable, ma venenu ancu in una varietà di culori per adattà à qualsiasi necessità o applicazione.Sceglite da giallu, rossu, verde, blu, viola, biancu è neru.I nostri cordi di culore sò perfetti per aghjunghje un toccu di culore à qualsiasi prughjettu di bricolage, o per codificà i culori diverse applicazioni.

Unu di i nostri prudutti più populari hè a nostra corda torcia PE cù culori diffirenti.Questa corda ùn solu hà a forza è a durabilità di u polipropilene, ma hà ancu un aspettu vibrante è attraente grazia à a gamma di culori chì offre.Sia chì avete bisognu di corda per a vela, campeghju, pesca o usu generale all'aperto, a nostra corda ritorta in PE cù diversi culori hè a scelta perfetta.

À Yantai Dongyuan Plastic Products Co., Ltd, avemu più di 20 anni di sperienza in a produzzione di corda, è avemu guadagnatu una reputazione per i nostri prudutti d'alta qualità è un eccellente serviziu di u cliente.A nostra fabbrica copre una superficie di 10.000 metri quadrati, è simu una impresa di integrazione industriale è cummerciale appruvata da i dipartimenti naziunali cunnessi.

In cunclusioni, s'è vo avete bisognu di corde di qualità chì sò à tempu forti è esteticamente piacevuli, ùn cercate più di Yantai Dongyuan Plastic Products Co., Ltd. A nostra corda ritorta PE cù culori diffirenti hè a scelta perfetta per qualsiasi prughjettu o applicazione.Cuntattateci oghje per sapè più nantu à i nostri prudutti è servizii.


Tempu di Post: 26-May-2023