Caratteristiche di a corda in PP

A corda plastica PP di a reta di corda hè trattata da u materiale di ritornu di u primu livellu, chì hà e caratteristiche di alta forza, resistenza à l'usura, resistenza à a corrosione, liscia è dolce, sensazione cunfortu è cusì.Hè largamente utilizatu in vestiti, calzature, rigali artigianali, borsette, ghjoculi, imballaggi di prudutti d'impresa, prudutti di i bisogni di ogni ghjornu per a casa.

1. sicurità è prutezzione di l 'ambienti sicurità è prutezzione di l 'ambienti, fà i vostri prudutti più sicuru è micca sciolti, pacchettu scioltu, ùn vi falà.

2. L'embossing chjaru hè fattu di materiale PP di corda.A rota di embossing di alta precisione assicura un embossing chjaru.

3. Disegnu sicuru di cinturione di imballaggio PP da i dui lati liscia, riduce l'aspettu di danni di imballaggio, è prutegge in modu efficace a sicurità di l'operatori.

4. Assicuranza di qualità, alta forza, bona tenacità, micca split not crack.

Yantai Dongyuan Plastic Products Co., Ltd. hè una impresa domestica da l'acquistu di materie prime à i prudutti finiti è a corda, cù un dipartimentu d'ispezione di qualità speciale.

Principale: sacchetta di rete di plastica in polietilene (PE), materiale di canapa di Corea di u Nordu (PP), fertilizzante chimicu, culla di sigillatura di merchenzie chì solleva una reta di rete, sigillatura, sicurezza, rete di corda, corda, à fiancu à una reta di sicurezza è diverse specificazioni speciali di manu- Reti di elevazione tessute, rete di sicurezza, sò principarmenti aduprate in i porti, l'imprese di produzzione di fertilizzanti, l'imprese di trasfurmazioni di granu è oliu di almacenamiento è trasportu di farina di soia.


Tempu di post: Jul-09-2021