Flussu di prucessu di pruduzzioni di corda plastica

1. U prucessu di fabricazione di i prudutti di plastica hè u prucessu di mudificazione di buttigli di plastica, chì si riferisce à u prucessu di fà l'ultimi prudutti di plastica da u polimeru fabbricatu da a fabbrica di resina sintetica.

2. i metudi di trasfurmazioni (è un trasfurmazioni plastica) include: stampatura di pressione (molding), extrusion (molding extrusion), injection molding (injection molding), colpu (molding cavu), calandratura, etc.Processu di fabricazione specifichi:

⑴ stampatura di pressione: stampatura o stampatura di pressa. Hè principarmenti aduprata per u modellu di plastica termoindurente cum'è a resina fenolica, a resina urea-formaldeide è a resina poliester insaturata.

⑵ extrusion: extrusion molding, hè l 'usu di extrusion machine (extruder) sarà riscaldatu resina cuntinuu à traversu u muffa, extrusion necessaria forma di u metudu prodottu. Extrusion hè dinù qualchì volta usata in thermosetting molding plastica, è pò ièssiri usatu in u molding di spuma plastics.The vantaghju di extrusion hè chì si pò extrude diverse forme di i prudutti, alta efficienza di pruduzzione, pruduzzione automatica è cuntinuu; U svantaghju e hè chì a corda plastica thermosetting ùn pò esse largamente usata in stu mètudu di trasfurmazioni, taglia prodottu facirmenti pruduce deviazione. .

⑶ Injection molding: injection molding. Injection molding hè l'usu di una macchina di stampaggio per iniezione (o macchina di iniezione) per funnu in corda termoplastica sottu alta pressione in u moldu dopu à rinfriscà, solidificazione per ottene u metudu di produttu. è schiuma plastica corda molding.Injection muffa hà i vantaghji di vitezza di pruduzzione viloci, alta efficienza, manipulazione automatica, è pò furmà parti cumplessi, soprattuttu adattatu per a pruduzzioni di massa. U svantaghju hè chì u costu di l'equipaggiu è u muffa hè altu, è l'iniezione. macchina di stampa hè difficiule di pulisce.

⑷ colpu muffa: cavu muffa o cavu molding.Blow molding hè un mètudu di soffia i prudutti cavu da a prissioni di aria compressa à fà a billetta di resina calda chjusu in u muffa.Blow molding include dui metudi di film di colpu è di colpu prudutti cavu. Cù u metudu di colpu pò pruduce prudutti film, una varietà di buttigli, barili, POT è ghjoculi di i zitelli.

⑸ Calandratura: Hè un metudu di stampatura in u quale a resina è diversi additivi sò processati (impastatura, filtrazione, etc.) in filmi o fogli à traversu i spazii trà dui o più rulli di calandratura opposti di a calandra, chì poi si sbuccianu da u rullu di calandra. u calendariu, è tandu furmatu da cooling.Calendering hè principarmenti usatu in u mètudu polyvinyl chloride resina molding, pò pruduce film, foglia, piastra, pelle artificiale, tile pavimenti è altri prudutti.

Yantai Dongyuan Plastic Products Co., Ltd.PE rete di corda di plastica, rete di materiale di canapa nordcoreana (PP), rete di elevazione di fertilizzanti chimichi, rete di elevazione di merchenzie, rete di sigillatura di vittura, rete di sicurezza, corda d'allevamentu, rete di sicurezza laterale di nave è diverse specificazioni speciali. di a reta di manufatti, a rete di sicurezza, principarmenti aduprata in portu, imprese di pruduzzione di fertilizzanti chimichi, imprese di trasfurmazioni di granu è oliu di magazzinu è trasportu di farina di soia. Corde di polietilene (PE) è di canapa coreana (PP) sò principalmente usate in l'industria, l'agricultura. è a pesca.


Tempu di post: Jul-09-2021