Corda PE

High polyethylene corda polyethylene hè fattu di polyethylene high polyethylene forza di fibra hè assai altu in a fibra sintetica, a so forza pò ghjunghje sin'à 1,5 volte di u listessu filu d'acciaio specificazione, è l'allungamentu hè assai bassu, pò esse paragunabili à a lunghezza di rottura di l'acciaio metallicu. wire.The cable made from it hà e caratteristiche di resistenza à a radiazione ultravioletta, resistenza à l'acqua di mare, resistenza à l'acidu è à l'alkali, resistenza à a fatigue, resistenza à a diffarenza di u clima è a temperatura, u ciclu di serviziu allargatu, etc.

Chì ghjè u polietilene?

L'abbreviazione di polietilene hè PE, PE hè abbreviazione di polietilene, hè polietilene [-CH2-CH2-] N.Etilene hè un polimeru di etilene, ancu una resina termoplastica, in l'industria, etilene è una piccula quantità di copolimerizazione α-olefina. products.It hà e caratteristiche di non-tossicu, odorless, toccu è cannila torch hè quasi u listessu.It hè insoluble in acqua è altri solventi cumuni à a temperatura nurmale è hà una bona funzione insulation.

PE (polietilene) hè un materiale cumuni, avemu cumunimenti utilizatu in u saccu di cunvenzione di vita hè fattu di polietilene (PE), PE hè una struttura assai simplice di polimeru, hè ancu materiale largamente utilizatu, hè cumpostu di una quantità di - CH2 - unità ligami, polyethylene hè à traversu l 'etilene (CH2 = CH2) addizzioni reazzioni polymerization.

PE (polietilene) hà a funzione di stabilità chimica di è, ancu unu, l'acidu cloridrico, l'acidu fluoridicu, l'acidu formicu, l'acidu fosforicu, l'idrossidu di potassiu, è altri acidi è basi sò impotenti à a temperatura di l'ambienti. PE hè teme di a luce, in u U lume ultravioletu hè assai faciule di descompone, chì hè un grande aiutu à a degradazione di sacchetti di plastica.

Usu: i metudi di pruduzzione PE (polietilene) anu metudu d'alta pressione, metudu di pressione media è metudu di pressione bassu trè, u rolu di materiale PE pò esse usatu per fà film, largamente utilizatu in l'alimentariu, trattamentu medico, fertilizzanti chimichi è industria; PE pò ancu esse usatu. fà forniture vacuum, a fabricazione di materiali piastra tubu, PE pò ancu fà fibre, corda di polietilene è altre forniture miscellaneous viventi.


Tempu di post: Jul-09-2021