I clienti stranieri visitanu a fabbrica

18 settembre 2019, i clienti Turchia visitanu.

U cliente da Turchia hè ghjuntu à visità a nostra fabbrica. I clienti anu visitatu u nostru attellu, capiscenu u prucessu di produzzione, capiscenu a forza di a nostra cumpagnia è a capacità di produzzione di a nostra cumpagnia. Avemu dettu à u cliente nantu à a cumpagnia, u numeru di persone, a machina, a quantità. di i spedizioni, è cetara.U cliente hà amparatu nantu à a capacità di pruduzzione è a forza di a nostra cumpagnia, hà pruvatu a qualità di i prudutti, era assai cuntentu di i nostri prudutti è hà stabilitu una relazione di clientela à longu andà cù a nostra cumpagnia.

1 (2)

U 16 di ghjennaghju di u 2020, i clienti africani visitanu.

U cliente hà urdinatu in u mercatu indianu prima, ma dopu à paragunà u prezzu, u mercatu domesticu hè più competitivu. Shandong hè a basa di pruduzzione di a reta di corda, i clienti truvaru a nostra fabbrica in u paragone in Internet.

U cliente hà visitatu l'attellu, è avemu datu una introduzione dettagliata di u prucessu di u produttu è dimustrava a qualità di a corda.U cliente era assai cuntentu di a qualità, è era ancu cuntentu di a forza di a cumpagnia quandu hà vistu u grande attellu di produzzione di a nostra cumpagnia. U cliente hà travagliatu cù noi è hà fattu ordini per quattru cuntenituri à u mese in a nostra fabbrica. finu à oghje.

1 (1)

Tempu di post: Jul-09-2021