Comparazione di materiali polipropilene è polietilene

  1. Per u puntu di vista di resistenza à u calore,a resistenza di u calore di u polipropilene hè più altu ch'è u polietilene.A temperatura di fusione di u polipropilene hè di circa 40% -50% più altu di u polietilene, circa 160-170 ℃, cusì i prudutti ponu esse sterilizzati à più di 100 ℃, senza forza esterna.A corda PP 150 ℃ ùn hè micca deformata.U polipropilene hè carattarizatu da una bassa densità, proprietà meccaniche superiori à u polietilene è una rigidità eccezziunale.
  2. Per a perspettiva di l'analisi di resistenza à a bassa temperatura, a resistenza à a bassa temperatura di u polipropilene hè più debule di u polietilene, a forza di l'impattu di 0 ℃ hè solu a mità di 20 ℃, è a temperatura fragile di u polietilene pò generalmente ghjunghje à -50 ℃ sottu;Cù l'aumentu di u pesu moleculare relative, u minimu pò ghjunghje à -140 ℃.Dunque,s'è i prudutti bisognu à esse usatu in ambienti bassu temperature, oquantu pussibule di sceglie u polietilene cum'è materia prima.
  3. Per a perspettiva di a resistenza à l'anzianu, a resistenza à l'invecchiamentu di u polipropilene hè più debule cà quella di u polietilene.Polypropylene hà una struttura simile à polyethylene, ma perchè hà una catena side cumpostu di methyl, hè più faciuli à esse oxidized è degradate sottu à l 'azzione di luce ULTRAVIOLET è energia calori.I prudutti di polipropilene più cumuni chì sò faciuli invechjà in a vita di ogni ghjornu sò sacchetti tissuti, chì sò faciuli di rumpia quandu sò esposti à u sole per un bellu pezzu. In fatti, a resistenza di l'anziane di u polietilene hè più altu ch'è u polipropilene, ma paragunatu cù altre materie prime, u so funziunamentu ùn hè micca assai eccezziunale, perchè ci hè un picculu numeru di ligami doppiu è ligami etere in mulèculi di polyethylene, a so resistenza à u clima ùn hè micca bonu, u sole, a pioggia ancu causarà invechje.
  4. Per a perspettiva di a flessibilità, ancu s'è u polipropilene hà una forza alta, a so flessibilità hè povira, chì hè ancu povira resistenza à l'impattu da un puntu di vista tecnicu.

Tempu di Postu: Feb-28-2022