Rete di carica in corda PP o PE

 

Quì vogliu presentà un novu modu di carica è scaricamentu di merchenzie, modu di transitu è ​​almacenamentu.Ti presentu questu perchè risparmià assai soldi per voi, chì hè statu appruvatu da i nostri numerosi clienti.Solu un pezzu di rete di carica è un pezzu di corda risolve a vostra spesa troppu in magazzinu.

Quì sottu a rete di carica, a corda è u carrettu elevatore sò necessarii.

 

Cumu travaglia ?

1, Strech a reta nantu à a terra è mette sacchetti di merchenzie nantu à a reta strata per strata.

2, Mettite i quattru loops nantu à u ganciu di u carrettu elevatore, circondate sacchetti di merchenzie cù una corda

3, Allora aduprate forklift per disegnà quattru cantoni di a reta.Allora chjappà o move a merchenzie induve avete bisognu.

 

Vede u video per fà più faciule da capisce.

 

Cumu questu vi aiuta à salvà u vostru costu di almacenamento?

 

Facemu una analisi da u prezzu di e rete, u priod d'usu, e so proprietà è cumu si sò usati.

1, u nostru prezzu di rete di corda di carica hè assai prezzu.Ognunu di u nostru prezzu di corda standard normale hè di circa 20 USD ma i pallets di plastica quasi 97 USD un pezzu.Solu una nostra rete di corda pò salvà 73 USD per voi.Palets di legnu è sacchetti di tela intrecciata ancu u prezzu più bassu, ma u periodu d'utilizazione hè assai cortu è faciule diventate putritu.

2, U periodu di usu di e nostre reti di carica pò ghjunghje ancu à 10 anni.I pallets di plastica normale ponu esse usatu solu per 2 o 3 anni.Più usate e nostre reti, u più costu pudete risparmià.

 3, Salvà u magazzinu assai spaziu.Da una banda, i nostri reti di corda di carica pesanu assai più ligeri è piglianu assai menu spaziu per almacenà cà i pallets.Per d 'altra banda, aduprate sta reta di corda di carica per , 5 livelli di merchenzie ponu esse riuniti in livellu verticale.Mentre utilizate pallets, solu 2 livelli di merchenzie ponu esse riuniti.Cusì troppu stanza pò esse salvata è vi pò piglià piena usu di u vostru magazzinu.Salvà stanza hè salvà u vostru costu.

4, Un'altra applicazione di e reti di carica hè a carica è u scaricamentu di merchenzie pesanti.Cusì pudete aduprà per carricà e merchenzie nantu à i camioni è poi lascià e merchenzie è e rete inseme in camioni.Quandu u camione ghjunghje à u locu miratu, cù l'aiutu di e nostre reti di carica solu aduprà carrelli elevatori per scaricà direttamente merchenzie per almacenà in u magazzinu.Tuttu u prucessu risparmià assai costu in u costu umanu è u tempu.

 

Applicazioni

Moltu adattatu per e piante di fertilizzanti chimichi, a fabbrica di granu è ancu i porti induve i sacchetti di granuli anu da esse cuntenuti è carricati o scaricati.

 

Specifica tecnica

 

Dimensione è materiale Disposizione di merchenzie Carica di travagliu sicura (SWL)
1,9 × 1,9 × 1,2 (m) PP 10 sacchetti per strata x 4 2000 kg
1,9 × 1,9 × 1,2 (m) PP 10 sacchetti per strata x 5 2500 kg
1,9 × 1,9 × 1,2 (m) PE 10 sacchetti per strata x 4 2000 kg
1,9 × 1,9 × 1,2 (m) PE 10 sacchetti per strata x 5 2500 kg
1,3×1,5×1,4 (m) pp 5 sacchetti per strata x 8 2000 kg
persunalizatu persunalizatu persunalizatu

A nostra reta di carichi pesanti hè un modu ecunomicu è efficace per assicurà chì i sacchetti di merchenzie sò impediti di cascà da a pila di merchenzie.Utilizendu a nostra reta di carica è a corda, u sistema impedisce danni à u stock è u sistema di racking in casu d'accidentu.Stu tipu di rete di carichi hè largamente utilizatu in grandi piante di fertilizzanti, fabbriche di granu è porti in Cina.Sè site interessatu, vulemu visità queste fabbriche.

Più dumanda, per piacè cuntattatemi.


Tempu di post: 27-aug-2021