A reta di corda nantu à u spinu

Avà edifizii high-rise sò risurrezzione da a terra, ma chì pò attenti à quale hè daretu à stu silenziu, u travagliu hè pigghiannu assai risicu, in modu à assicurà chì u corpu per ghjente, vi vede a reta corda.

1. A rete di sicurezza deve esse appesa sottu à a parte alta di travagliu; Quandu l'altezza di l'edifiziu supera i 4 m, deve esse stallata una reta di sicurezza chì si sviluppa gradualmente cù u muru, è dopu una reta di sicurezza fissa deve esse stallata ogni 4 m; U quadru esternu, u quadru di ponte, i buchi supiriori è inferiori deve esse stallati rete di salvezza. L'erezione di a reta di salvezza deve esse bassa è alta, è a diferenza di a parte di spesa di a reta di corda hè generalmente di circa 50 cm; Nisuna frattura o curvatura. di u bastone di supportu; A distanza trà u bordu internu di a reta è u muru hè menu di 15 cm; A distanza trà u puntu più bassu di a reta è a superficia di l'ughjettu sottu deve esse più grande di 3 m. U diametru di a piccula testa. di u palu di legnu ùn deve esse menu di 7 cm, u diametru di a piccula testa di u polu di bambù ùn deve esse menu di 8 cm, è a spaziatura di i bastoni di corda di a reta di corda ùn deve esse più di 4 m.

2.Check s'ellu a reta di salvezza hè corroded è dannatu nanzu use.Construction à assicurà chì a reta di salvezza hè cumpleta è efficaci, sustegnu raghjonu, forza uniformi, senza sundries in u network.The lapping deve esse strettu è fermu, senza lacune.A reta di salvezza ùn deve esse smontata o dannata durante u periodu di custruzzione.Si deve esse dismantled solu quandu l'operazione hè realizata senza altezza. Quandu a reta di salvezza chì hè stata eretta deve esse temporaneamente dismantled per via di a custruzzione, l'unità di custruzzione deve avvisà è dumandà l'accunsentu di l'unità erecting prima di dismantling.Dopu à a fine. di a custruzzione, l'unità di custruzzione deve ripiglià immediatamente u travagliu secondu e disposizioni è passà l'ispezione di l'unità di erezione prima di pudè esse usata.

3. rete corda à spessu pulisce i debris in a reta, in a reta sopra l'implementazione di l'operazione di saldatura, deve piglià misure efficaci per impediscenu scintille di saldatura cascate nantu à a reta; Ùn avete micca assai tempu di fumu seriu àcitu è ​​alkali attornu. a reta.


Tempu di post: Jul-09-2021