Corda di polietilene / PP utilizata in a vita di ogni ghjornu

U polietilene hà una bona stabilità chimica è pò resistere à l'acidu nitricu diluitu, à l'acidu sulfuric diluitu è ​​à qualsiasi cuncentrazione di l'acidu cloridicu, l'acidu fluoridicu, l'acidu fosforicu, l'acidu formicu, l'acidu acìticu, l'ammonia, l'ammina, l'acqua ossigenu, l'idrossidu di sodiu, l'idrossidu di potassiu è altre soluzioni. temperatura di l'ambienti.Ma ùn hè micca resistente à a corrosione di l'ossidazione forte, cum'è l'acidu sulfuric fuming, l'acidu nitricu cuncintratu, l'acidu cromicu è a mistura di l'acidu sulfuricu. L'acidu sulfuricu cuncintratu è l'acidu nitricu cuncintratu erosionaranu rapidamente u polietilene, facendu dannatu o decompostu. Polyethylene hè faciule d'ossidazione di foto, ossidazione termale, descomposizione di l'ozonu, faciule da degradate sottu l'azzione di a luce ultravioletta, u neru di carbone hà un eccellente effettu di schermatura di luce. polyethylene.Reactions such as crosslinking, rottura di a catena è a furmazione di gruppi insaturati ponu accade dopu à a radiazione.

A corda di polietilene appartene à un polimeru inerte di l'alcane è hà una bona stabilità chimica. À a temperatura di l'ambienti, à l'acidu, l'alkali, a resistenza à a corrosione di a suluzione di sal, ma micca un oxidante forte, cum'è l'acidu sulfuric fuming, l'acidu nitricu concentratu è l'acidu cromicu. 60 ℃, ma cù l'idrocarburu alifaticu, l'idrocarburu aromaticu, l'idrocarburu alogenatu è altri cuntatti à longu andà si gonfianu o crack.

A corda di polietilene hà a produzzione di polietilene, u polietilene per u stress ambientale (azzione chimica è meccanica) hè assai sensibile, l'invechjamentu di u calore hè peggiu di a struttura chimica polimerica è a striscia di trasfurmazioni. Polyethylene pò esse processatu da u metudu di molding termoplasticu cumuni. Hè largamente utilizatu. in a fabricazione di film, materiali di imballaggio, cuntenituri, tubi, monofilamenti, filu è cable, necessità di ogni ghjornu, etc., è ponu esse usatu cum'è materiali d'insulazione d'alta frequenza per TV, radar, etc. Cù u sviluppu di l'industria petrochimica, a produzzione di polyethylene hè statu sviluppatu rapidamenti, cuntandu circa 1/4 di a pruduzzioni tutali di plastics.In 1983, a capacità di pruduzzione tutali di u mondu di polyethylene era 24,65 mT, è a capacità di a pianta in custruzzione era 3,16 mT.L'ultimi risultati statistichi in u 2011, a capacità di pruduzzione glubale hà righjuntu 96 MT, a tendenza di u sviluppu di a pruduzzioni di polietilene mostra chì a pruduzzione è u cunsumu sò gradualmente spustamenti à l'Asia, è a Cina hè diventata u mercatu di cunsumatori più impurtante.


Tempu di post: Jul-09-2021