Metudi per prevene a rottura di a corda di canapa

A corda di canapa hè largamente usata in a nostra vita di ogni ghjornu, uttene l'affettu di i clienti è u sustegnu, per assicurà l'usu normale di a corda di bundling, a corda ùn pò esse posta in ambienti umidi, micca in a preservazione di l'ambienti esterni, longu. sottu à u sole è u battesimu di u ventu è a pioggia, alternendu, i diversi aspetti di a degradazione di u rendiment, i dettagli di u fabricatore di corda di lino linyi sò i seguenti.

A corda di lino deve esse guardata in una stanza secca è ventilata, in i ghjorni chiusi o nuvole, è avemu bisognu di chjude tutte e Windows in u magazzinu, in particulare quelli chì si affaccianu à u sudu. in a corda di lino, chì hà un bonu effettu di umidità è di dehumidificazione. Se a corda di lino hè esposta à l'umidità è si secca in l'area di ventilazione, deve esse secca in a matina corta o dopu meziornu quandu u sole ùn brilla micca forte.A prutezzione di a pioggia deve esse aghjuntu à u bundling cù l'altri articuli, invece di a pioggia, a neve è a nebbia.

Per piacè fate attenzione à l'ambiente di usu di corda di lino all'ingrossu, evitendu l'usu in ambienti à bassa temperatura, a durezza di a corda di lino à bassa temperatura diventa più grande, faciule da rompe, micca favurevule à l'usu.


Tempu di post: Jul-09-2021