Introduzione à a corda di ripruduzzione

A corda agricula hè fatta da una spezia di pelle vegetale chjamata canapa chì hè trattata in fibre.U pruduttu finitu hè adupratu in ogni aspettu di a nostra vita.

E caratteristiche principali di a corda di ripruduzzione sò anti-corrusione, resistenza à l'usura, tenacità, anti-invecchiamento, resistenza à a tensione, prudutti tessuti cù una bona permeabilità di l'aria, longa vita, adattatu per una varietà di usi. Ci hè una varietà di prudutti finiti, adattati. per l'agricultura, a pesca, l'aquaculture di l'acqua, l'industria di u vestitu, l'industria di i scarpi, l'industria di l'internu di l'auto è altre occasioni. Credu chì parechji amichi chì anu utilizatu a corda di polipropilene sapemu chì a corda di ripruduzzione hà da rompe a corda dopu à esse postu per un bellu pezzu.Chì ghjè u mutivu di stu fenomenu?

A corda di ripruduzzione appartene à a corda di plastica, i prudutti di plastica sò a paura di i difetti di qualsiasi fabricatore ùn ponu evitari. Pudemu solu cumpensà per questu in altri modi, cum'è mette a corda di polipropilene in un locu frescu è seccu è riduce l'esposizione diretta di a corda di polipropilene à u sole. U fenomenu di a frattura di a corda di polipropilene hè principalmente perchè a corda di polipropilene hè macchiata di liquidi corrosivi cum'è fangu è acqua in usu.Dopu avè usatu, avemu bisognu di pulizziari cù l'acqua pulita per prevene a corrosione da u almacenamentu longu.Dopu questu, imbulighjate a corda di polipropilene è guardala in un locu seccu è frescu.Questu modu di preservazione ùn hè micca solu favurèvule à l'usu. di corda polypropylene, è ùn farà micca u fenomenu rottu corda polypropylene, durable.


Tempu di post: Jul-09-2021