Rete di sicurezza

A rete appesa hè aduprata per alzà e reti, e materie prime sò generalmente nylon, vinilon, poliester, polipropilene, polietilene, seta o corda di filu, etc. A rete di sollevamentu hè divisa in una rete appesa di sicurezza ordinaria, una rete appesa di sicurezza ritardante di fiamma, una rete appesa di sicurezza a rete densa. è rete appesa anti-caduta, chì hà e caratteristiche di flessibilità, resistenza à l'impattu è pesu ligeru.

Usi: A reta di elevazione hè largamente usata in l'aviazione, ferrovia, nave, ferru è azzaru, mine, giacimentu petroliferu, portu, chimica, energia elettrica, machini è altre industrie.

A selezzione è l'usu di a rete di elevazione: prima, determinà a qualità, u centru di gravità, u puntu di elevazione è u metudu di cunnessione di l'articulu; Verificate a carica di travagliu limite è u coefficiente di u metudu di l'identificazione. a limitazione Angle di a corda; u metudu di cunnessione di a rete di alzà è di u ganciu di a gru; u metudu di cunnessione di a rete è di l'articuli: a cunnessione di elevazione dritta, a cunnessione di l'anellu di choke, a cunnessione di a cesta appesa, a cunnessione di l'accessori spiciali è l'altri pezzi di cunnessione di migliurà.

Per pruteggiri a reta è l'articuli, u rinfurzamentu di a durabilità deve esse chjapputu nantu à a reta di l'alza quandu appiicata nantu à a reta di l'alza, o un pezzu di dati di mantenimentu o una rete di mantenimentu di guaine deve esse cusitu nantu à a rete di l'elevazione. chì pò esse stallatu liberamente in e parti di cucitura di a cinghia chì deve mantene, cuntrullà a rotazione di l'articuli; assicuratevi l'equilibriu di l'articuli è evitendu l'accortamentu di e gambe di corda, cum'è l'accortamentu di e gambe di corda per via di torsioni è nodi.

Stitching esigenze di hoisting net: l'infurmazione uriginale di u filu di sutura deve esse u listessu cum'è quellu di u webbing, è trattatu da a machina di cucitura. Punti ùn deve micca cuntattu è affettanu u bordu di a cinta, salvu chì a cinta hà un forte rinfurzà ochju. method.Stitches di sfarenti culori da altre parti di a reta di rialzamentu pò esse usatu per stitching per facilità l'ispezione è l'ispezione da i pruduttori è l'utilizatori.I punti di u filu di cucitura deve passà per e parte di a tela chì deve esse cusitu.I punti deve esse liscia è ùn deve esse micca bobine rimanenti nantu à a superficia di a tela.

A frattura di a cinta deve esse aduttatu per evità a diffusione di a cinta. I fratture trattate cù u calore ùn deve micca dannà i pins adiacenti è ùn deve esse micca suturate nantu à fratture trattate cù u calore.À questu puntu, a frattura pò esse suturata di novu.

Yantai Dongyuan Plastic Products Co., Ltd. hè una impresa domestica da l'approvvigionamentu di materie prime à i prudutti finiti, rete è corda, principale: rete di corda, rete, rete di elevazione, corda di plastica, rete di vittura, saccu di rete, corda d'allevamentu, saccu appesu, sigillatura. eccetera.Dongyuan Plastic hà una forte forza tecnica è un sistema di assicurazione di qualità perfetta.


Tempu di post: Jul-09-2021